Pysähdy kurkistamaan mitä brändille kuuluu
Milloin viimeksi pysähdyit tarkastelemaan yrityksesi arvokkainta pääomaa?
Brändi on se tunnetason merkitys, joka saa asiakkaasi valitsemaan yrityksesi kilpailijoiden kirjavasta joukosta. Se on yrityksesi arvokkain pääoma, jota ei voi ostaa – se on ansaittava. Kahden tunnin mittaisessa työpajassa pureudutaan yhteen brändin strategisen kehittämisen osa-alueeseen, jolla voidaan syventää ymmärrystä esimerkiksi brändin tavoitteellisesta asiakaskohderyhmästä tai brändin yksilöllisistä ja persoonallisista piirteistä.
Työpaja järjestetään digitaalisena #SYNTY-tapahtuman iltapäivänä 1.4. klo 14-16. Työpajan kesto 2 tuntia, hinta sisältää 30 minuutin valmistelutapaamisen työpajan ostajan kanssa ja 5 lippua #SYNTY -digitapahtumaan. Työpajan osallistujien määrä maksimissaan 5 henkilöä.
Hinta 3000€ +alv.
